Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Requirements
Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Description
Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Outcomes
Moduł 1: Tradycyjne metody ustalania cen w gastronomii Lekcje: 1.1 Wprowadzenie do zarządzania przychodami w gastronomii 1.2 Metoda procentowego kosztu produktu 1.3 Metoda kosztu produktu plus marża 1.4 Metoda marży kontrybucyjnej
Moduł 2: Argumenty przeciwko ustalaniu cen w gastronomii na podstawie kosztów Lekcje: 2.1 Ograniczenia ustalania cen na podstawie kosztów 2.2 Wartość vs koszt w gastronomii 2.3 Cena vs optymalizacja przychodów
Moduł 3: Zróżnicowane ustalanie cen w gastronomii Lekcje: 3.1 Wprowadzenie do zróżnicowanego ustalania cen 3.2 Strategie ustalania cen w oparciu o czas 3.3 Segmentacja klientów 3.4 Ustalanie cen pakietów i zestawów
Moduł 4: Czynniki wpływające na postrzeganie wartości Lekcje: 4.1 Konkurencja 4.2 Poziom obsługi i format dostawy 4.3 Typy gości 4.4 Jakość produktu 4.5 Wielkość porcji 4.6 Atmosfera 4.7 Wpływ pory posiłku 4.8 Efekty lokalizacji 4.9 Wizerunek marki 4.10 Strategia miksu sprzedaży
Kris is a VP Strategy and Product at Aggregate Intelligence, a travel tech company that provides data-driven solutions for the airline and hospitality industry. With over 25 years of experience in the travel sector, Kris has a deep understanding of the market dynamics, customer needs, and competitive landscape. He leads the product and strategy team, overseeing the development and delivery of innovative products that help airlines and hotels optimize their revenue and performance.
Kris is passionate about empowering customers with data and insights that can help them make informed decisions and grow their business. Kris is a thought leader and a frequent speaker at travel industry events and conferences, sharing his expertise and vision on revenue management, distribution, online sales, and new business development. In his free time, he enjoys exploring conspiracy theories.
Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej
Nie znaleziono recenzji